Subject: FW: Kiivita projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 16:15:38 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Monday, February 3, 2025 3:53 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: toomas.teesalu <[email-masked]>
Subject: RE: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks

Tere,

Edastan korrigeeritud projekti, mille saate lisada lepingu juurde.

Projektilink siin -
<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EjCwk7MYgllNoB8HuqrYh_8BdG01KtvzKxroF
d1VDzu3xw?e=uVIsXH>  03-02-2025_TL-osa

Allpool tellija poolt soovitud kontaktandmed lepingu jaoks:

Andmed ristumiskoha ehitamise lepingusse: AS ELVESO, registrikood:
10096975, esindaja: juhatuse liige Indrek Metusa, e-post:
<mailto:[email-masked]> [email-masked], tel:  603 1480.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elveso.ee/> www.elveso.ee

ELVESO AS palus seejärel saata lepingu tutvumiseks neile.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 24, 2025 12:10 PM
To: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks

Tere.

Mahasõidu projektile rohkem märkusi ei ole (ÜVK osa on EHR-is eraldi
menetlus, millega meie poolt tegeleb tehnovõrkude spetsialist).

Teeprojektidele me eraldi kooskõlastusi ei väljasta. Projekti kooskõlastus
vormistatakse ristumiskoha ehitamise lepinguna.

Kahepoolselt allkirjastatud ristumiskoha ehitamise leping on ehitusloa
väljastamise eelduseks.

Infoks, et ristumiskoha ehitamise leping annab õiguse ehitada ristumiskoht
viie aasta jooksul lepingu sõlmimisest. Nii et seda muret ei ole, et
leping kiirelt aeguks.

Täiendatud teeprojekti ning (lepingu vormistamiseks) huvitatud isiku
kontakte ootama jäädes.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 4:48 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks

Tere Merike,

Täname tagasiside eest !

Kas see märki 221 ei ole vaja, võtame maha, on ainuke märkus ja teeme
uuesti korrigeeritud projekti või on oodata veel märkuseid ?

Ma edastan selle info tellijale lepingu sõlmimiseks, aga ma tean, et
ELVESO-l ei ole veel ehitushanget tehtud enne kui väljastatakse
ehitusluba. Mistõttu, kas selle lepingu sõlmimine võiks jääda
ehitushankesse ja saate anda praegu projektile kooskõlastuse tingimusega,
et enne ehitustöid sõlmitakse Transpordiametiga leping ?

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 2:57 PM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks

Tere.

Tänan projekti eest.

Üks tähelepanek projekti täiendamiseks - märki 221 ei ole vaja, teega
külgnevalt alalt teele sõitjal on juba niigi teeandekohustus teel
liiklejale.

Eelinfoks. Kui projekt on korras, sõlmivad Transpordiamet ja ristumiskoha
ehitamisest huvitatud isik ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt
allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks
riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun ristumiskoha ehitamisest huvitatud isiku
kontakte, so firma nimi ja registrikood ning lepingu allkirjastaja nimi,
e-post, telefon.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 4:06 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks

Tere,

Edastame tutvumiseks ja kooskõlastamiseks Rae vallas, Kiivita tee 1
detailplaneeringu ala teede osa tööprojekti, sealhulgas on riigitee 11334
ja Raeküla tee 14//Juhani kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise
projekt koostatud.

Teede osa projektiga saab tutvuda lingist:

-
<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EmddW_erPENHlBmFHymktSgBzymZ3fA0ckktS
1WUX_cTNw?e=bAfUKP>  20-01-2025_Transpordiametile

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.